آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
برای تغییر ایمیل یا حذف اکانت با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info [at] aromah.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “لیست خریدهای من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
دوست دارم از آروماه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت آروماه، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت آروماه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
علاوه بر نماد اعتماد الکترونیک، سایت آروماه دارای نماد ساماندهی (نشان ثبت ملی رسانه های دیجیتال) نیز هست که این نماد رو هم می تونید از پایین صفحه ببینید.
همچنین آروماه با بیش از دو سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد آروماه استفاده کنید.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، درحال حاضر علاوه بر سفارش اینترنتی شما قادر به ثبت سفارش تلفنی از طریق شماره ۰۲۶۵۷۶۶-۰۹۹۱ می باشید.
آیا برای خرید از آروماه، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، می توانید بدون عضویت در سایت هم خرید خود را انجام بدهید. کد رهگیری خرید شما پس از پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد، همچین یک نسخه از صورتحساب به همراه کد پیگیری به ایمیل شما فرستاده خواهد شد تا بتوانید در صفحه پیگیری سفارش از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
ولی با عضویت در آروماه میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید.
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید.
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
- تعداد امتیازهای خودتون رو با جزئیات ببینید.
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با آروماه تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش آروماه با شما تماس خواهند گرفت.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، سریعا با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
چگونه کالای خود را در سایت به فروش برسانید؟ (تامین کننده)
لطفا در صورت تمایل به همکاری اطلاعات خود در لینک همکاری با ما در انتهای سایت وارد نمایید تا توسط تیم فروش آروماه مورد بررسی قرار گیرد.
چگونه مطمئن شوم تاریخ مصرف محصول نگذشته؟
بسته به نوع محصول تاریخ مصرف کالاها متفاوت است.
نکته: تاریخ انقضا همه محصولات بر حسب سال میلادی می باشد و در صفحه هر محصول درج شده است.
آیا تعداد خرید از یک کالا در آروماه محدودیتی دارد؟
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در آروماه وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت آروماه با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار آروماه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
لازم به ذکر است که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند. در عین حال کشور سازنده در قسمت مشخصات هر محصول ذکر شده است.
در صورتی کالایی در وب سایت آروماه موجود نبود چه کاری می توان انجام داد؟
شما می توانید داخل صفحه ی هر محصول، بر روی “دوست دارید هر موقع محصول حراج شد بهتون اطلاع بدیم؟” کلیک کنید و ایمیلتون رو وارد کنید. اینجوری هر موقعی که اون محصول شارژ بشه، به شما ایمیل خواهیم زد.
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
همگی کاربران آروماه میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آروماه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت آروماه برای همه کاربران وجود دارد.
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آروماه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی آروماه از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت آروماه امن است؟ / در صورت استفاده از کارت بانکی آیا امنیت لازم در آروماه برای اطلاعات من وجود دارد؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از آروماه که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی یا سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
در زمان پرداخت کامپیوتر من هنگ کرد و فرآیند پرداخت را از دست دادم چطور از موفقیت این تراکنش اطلاع پیدا کنم؟
نگران نباشید. ایمیل خود را چک کنید. تمام تراکنش های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال میشود. لطفا توجه داشته باشید، اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید، حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یاخیر. در صورت کسرنشدن مبلغ و یا برگشت مبلغ به حساب شما،هیچ سفارشی در سیستم ما ثبت نشده است و پس از تماس با تیم خدمات مشتریان و اطمینان باید سفارش جدید ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را بزنید، سفارش شما ثبت نمی شود. اگر در این موارد از کد تخفیف استفاده کرده اید، این کد در این خطای رخ داده باطل شده است و شما باید کد قبل خود را به تیم خدمات مشتریان ایمیل بزنید و درخواست کد جدید کنید. در صورت نیاز لطفاً با تیم خدمات مشتریان آروماه با شماره ۰۲۶۵۷۶۶-۰۹۹۱ و یا آدرس ایمیل support [at] aromah.ir تماس بگیرید
محدوده ارسال با تیم حمل و نقل آروماه چه مناطقی است؟
در حال حاضر فقط سفارشاتی که در محدودههای زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط پیک آروماه را دارا هستند و سایر محدودهها فقط از طریق پست پیشتاز یا سفارشی ارسال میشوند:
از سمت شرق:
- تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرسهای به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)
از سمت غرب:
- بزرگراه همت (منطقه 22) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر
- تا کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج
از سمت جنوب:
- تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد که برای این دو منطقه ارسال با پیک مقدور است.
- از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه ارسال با پیک مقدور است)
مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق پیک آروماه نیستند.
سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز و یا سفارشی ارسال میشوند.
آیا امکان انتخاب نحوه ارسال در سفارش وجود دارد؟
بله، می توانید در صفحه سبد خرید نحوه ارسال بسته خود را مشخص کنید.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بسته به نحوه ی ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال از طریق پیک آروماه، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. آروماه همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در آروماه و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای آروماه مقدور نیست.
چقدر طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟
بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان تهران، پس از تامین کالا، از طریق تیم حمل و نقل آروماه ۱ تا ۳ روز کاری زمان خواهد برد. در مورد مشتریان شهرستان، با توجه به نحوه پرداخت، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، ارسال خواهد شد.
میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به آروماه به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از آنجا که آروماه یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل آروماه امکانپذیر نیست.
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات آروماه میشوند.
آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: tracking.post.ir
شرایط تحویل کالا توسط پست و پیشتاز
زمانی که کالا توسط پست یا پیشتاز ارسال می شود، جهت تحویل مامور پست ۱ بار درب منزل مشتری مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور مشتری، کالا به مرکز پستی شهر مورد نظر برگشت می خورد و مشتری تا یک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش خود را تحویل گیرد در غیر این صورت سفارش به انبار آروماه برمی گردد.
کالای خود را با توجه به آیتم های موجود در فاکتور دریافت نموده ام و بعد از باز کردن بسته بندی یکی از آیتم ها موجود نمی باشد آیا امکان پیگیری وجود دارد؟
شما می توانید با شماره ۰۲۶۵۷۶۶-۰۹۹۱ تماس حاصل نموده و از طریق بخش امور مشتریان پیگیری نمایید.
آیا قیمت محصولات در سایت آروماه به روز هستند؟
بله، آروماه به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
شما با هر خرید، یک میزانی امتیاز به دست خواهید آورد که برای خرید های بعدی، می توانید امتیاز های خود را به تخفیف نقدی تبدیل کنید. برای اطلاعات بیشتر، می تونید به صفحه ی سیستم امتیاز دهی آروماه مراجعه کنید.
آیا قیمتهای آروماه نسبت به بازار ارزانتر است؟
سیاست قیمت گذاری در آروماه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در آروماه کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از آروماه برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در آروماه قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.
سیاست قیمت گذاری در آروماه منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند.
با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه آروماه و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در آروماه بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
آیا آروماه در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
آروماه در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه آروماه از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info [at] aromah.ir به آروماه اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر آروماه در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به وب سایت آروماه مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.