آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

برای تغییر ایمیل یا حذف اکانت با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info [at] aromah.ir ایمیل بزنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “لیست خریدهای من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

دوست دارم از آروماه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت آروماه، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت آروماه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین ‌آروماه با بیش از یک سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد آروماه استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دستاوردهای آروماه و درباره آروماه مراجعه نمایید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، درحال حاضر علاوه بر سفارش اینترنتی شما قادر به ثبت سفارش تلفنی از طریق شماره ۰۲۶۵۷۶۶-۰۹۹۱ می باشید.

آیا برای خرید از آروماه، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، می توانید بدون عضویت در سایت هم خرید خود را انجام بدهید. کد رهگیری خرید شما پس از پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد، همچین یک نسخه از صورتحساب به همراه کد پیگیری به ایمیل شما فرستاده خواهد شد تا بتوانید در صفحه پیگیری سفارش از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

ولی با عضویت در آروماه می‌توانید:

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
  • در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با آروماه تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش آروماه با شما تماس خواهند گرفت.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، سریعا با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

چگونه کالای خود را در سایت به فروش برسانید؟ (تامین کننده)

لطفا در صورت تمایل به همکاری اطلاعات خود در لینک همکاری با ما در انتهای سایت وارد نمایید تا توسط تیم فروش آروماه مورد بررسی قرار گیرد.

چگونه مطمئن شوم تاریخ مصرف محصول نگذشته؟

بسته به نوع محصول تاریخ مصرف کالاها متفاوت است.

اما روال کلی آروماه بدین شرح است: محصولات خوراکی اعم از قهوه، کاپوچینو، شکلات، شربت، شیرخشک، چای و … بین ۴ ماه تا 1سال تاریخ انقضا دارند.

در صورتی که تاریخ انقضای محصول از موعد گفته شده کمتر باشد قبل از ارسال این مساله با مشتری هماهنگ میگردد.

و درنهایت اگر تاریخ انقضای محصول دریافت شده توسط مشتری گذشته باشد بدون هیچ قید و شرطی مشتری میتواند کالا را عودت دهد و کلیه هزینه پرداختی به وی عودت داده خواهد شد.

نکته: تاریخ تولید و انقضا همه محصولات بر حسب سال میلادی می باشد و در صفحه هر محصول درج شده است.

date products :تولید date expiration :انقضا.

آیا تعداد خرید از یک کالا در آروماه محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در آروماه وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت آروماه با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار آروماه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

لازم به ذکر است که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. در عین حال کشور سازنده در قسمت مشخصات هر محصول ذکر شده است.

در صورتی کالایی در وب سایت آروماه موجود نبود چه کاری می توان انجام داد؟

شما می توانید برند و نام محصول خود را به ایمیل support [at] aromah.ir ارسال بفرمایید تا در صورت امکان، کالا در اسرع وقت تهیه شود.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران آروماه می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آروماه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت آروماه برای همه کاربران وجود دارد.

در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس آروماه باشد، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار یا سامانه USSD پرداخت کنند.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آروماه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی آروماه از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت آروماه امن است؟ / در صورت استفاده از کارت بانکی آیا امنیت لازم در آروماه برای اطلاعات من وجود دارد

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از آروماه که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  • با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  • قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
  • برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

در زمان پرداخت کامپیوتر من هنگ کرد و فرآیند پرداخت را از دست دادم چطور از موفقیت این تراکنش اطلاع پیدا کنم؟

نگران نباشید. ایمیل خود را چک کنید. تمام تراکنش های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال می‌شود. لطفا توجه داشته باشید، اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید، حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یاخیر. در صورت کسرنشدن مبلغ و یا برگشت مبلغ به حساب شما،هیچ سفارشی در سیستم ما ثبت نشده است و پس از تماس باتیم خدمات مشتریان و اطمینان باید سفارش جدید ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را بزنید، سفارش شما ثبت نمی شود. اگر در این موارد از کد تخفیف استفاده کرده اید، این کد در این خطای رخ داده باطل شده است و شما باید کد قبل خود را به تیم خدمات مشتریان ایمیل بزنید و درخواست کد جدیدکنید. در صورت نیاز لطفاً با تیم خدمات مشتریان آروماه با شماره ۰۲۶۵۷۶۶-۰۹۹۱ و یا آدرس ایمیل support [at] aromah.ir تماس بگیرید

محدوده ارسال با تیم حمل و نقل آروماه چه مناطقی است؟

در حال حاضر فقط سفارشاتی که در محدوده‌های زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط پیک آروماه را دارا هستند و سایر محدوده‌ها فقط از طریق پست پیشتاز یا سفارشی ارسال می‌شوند:

از سمت شرق:

  • تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرس‏های به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)

از سمت غرب:

  • بزرگراه همت (منطقه 22) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر
  • تا کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج

از سمت جنوب:

  • تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد که برای این دو منطقه ارسال با پیک مقدور است.
  • از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه ارسال با پیک مقدور است)

مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق پیک آروماه نیستند.

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز و یا سفارشی ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند.

آیا امکان انتخاب نحوه ارسال در سفارش وجود دارد؟

بله، می توانید در صفحه سبد خرید نحوه ارسال بسته خود را مشخص کنید.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

درباره ارسال از طریق تیم آروماه، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. آروماه همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در آروماه و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای آروماه مقدور نیست.

چرا زمان ارسال برای کالاهای مختلف، متفاوت است؟

با توجه به اینکه آروماه کالاهای خود را از تامین کننده های متفاوت تامین می کند و با توجه به اینکه زمان تامین کالاها ازتامین کننده متفاوت می باشد، در زمان ارسال کمی تفاوت وجود دارد. تمام تلاش آروماه ارسال به موقع و اجرای تعهدهای خود نسبت یه شما مشتریان عزیز می باشد.

چقدر طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان تهران، پس از تامین کالا، از طریق تیم حمل و نقل آروماه ۱ تا ۳ روز کاری زمان خواهد برد. در مورد مشتریان شهرستان، با توجه به نحوه پرداخت، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، پیشتاز و چاپار ارسال خواهدشد.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به آروماه به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجا که آروماه یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل آروماه امکان‌پذیر نیست.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات آروماه می‏‌شوند.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/

همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

ارسال سفارش از طریق تیپاکس به کدام شهرها امکان‏‌پذیر است؟

ارسال از طریق تیپاکس برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها می‌‏توانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.

شرایط تحویل کالا توسط پست و پیشتاز

زمانی که کالا توسط پست یا پیشتاز ارسال می شود، جهت تحویل مامور پست ۱ بار درب منزل مشتری مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور مشتری، کالا به مرکز پستی شهر مورد نظر برگشت می خورد و مشتری تا یک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش خود را تحویل گیرد در غیر این صورت سفارش به انبار آروماه برمی گردد.

شرایط تحویل کالا توسط تیپاکس

زمانی که کالا توسط تیپاکس ارسال می شود، مامور تیپاکس ۲ بار جهت تحویل به درب منزل مشتری مراجعه می نماید، در صورت عدم حضور مشتری کالا به مرکز تیپاکس شهر مورد نظر برگشت می خورد و مشتری تا ۲ روز مهلت دارد تا به مرکز تیپاکس مراجعه و سفارش خود را تحویل گیرد در غیر این صورت سفارش به انبار آروماه بر می گردد.

کالای خود را با توجه به آیتم های موجود در فاکتور دریافت نموده ام و بعد از باز کردن بسته بندی یکی از آیتم ها موجود نمی باشد آیا امکان پیگیری وجود دارد؟

شما می توانید با شماره ۰۲۶۵۷۶۶-۰۹۹۱ تماس حاصل نموده و از طریق بخش امور مشتریان پیگیری نمایید.

آیا قیمت محصولات در سایت آروماه به روز هستند؟

بله، آروماه به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهره‌مند شوید.

آیا قیمت‌‏های آروماه نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در تیرینک مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در آروماه کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از آروماه برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در آروماه قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سیاست قیمت‌ گذاری در آروماه منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه آروماه و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در آروماه بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‌‏شود.

آیا آروماه در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

آروماه در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه آروماه از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info [at] aromah.ir به آروماه اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر آروماه در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت آروماه مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.